Borta bra, hemma bäst.

Hemma från Skottland! Köpt en heldel kan jag säga. Hade 110 pund alltså 1200 svenska kronor. Fast endel är kvar hos farmor och farfar efter som man inte får ha vätskor och sånt i ett handbagage. Köpt rätt mycket presenter till familjen. Tänkte köra lite 30 dagar sen så vi håller i gång bloggen i allafall minst 30 dagar från och med NU! ;) såg en spindel förut, sen titta jag bort och då var den borta.. Snacka om panik. Inga planer för morgondagen. Ska ringa nån imorgon som vill ses. Ska prova med Alva imorgon. Är det någon som håller med om att det känns som ett fängelse när man ska gå igenom säkerhets kontroll och skit.. Nästa inlägg skriver jag lite om hur min vecka i Skottland varit. Riktigt roligt att träffa min kusin osv.. Nu ska jag dra hejdå <3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback