Skottland!

Hej, nu tänkte jag skriva lite om min vecka i Skottland. Jag började fredagen (dagen vi skulle åka) med lite frukost, klädde på mig och fixade mig. Sedan kom min farmor och farfar hit till oss. Mamma skussade oss till skavsta flygplats i Nyköping. När vi hade landat i Edinburgh fick vi vänta på min farbrors frus bror tomek och min farbror i ungefär 3 timmar. Under dom timmarna hann vi äta lite Brunch på eat. ,Titta i affärer och spela arkadspel. Sen kom dom, när vi var hos min farbror skulle han åka och jobba precis så vi fick gå och lägga oss själva. För min farbrors fru kommer ifrån polen och hon var där och hälsade på, hennes flyg vart med försenat.. Men dagen efter kom hon kl 2 skotsk tid men 3 svenskt tid eftersom det är tidsskyfte. Jag tror vi åkte iväg och handlade då. Dagen efter också på argos. På onsdagen tog vi tåget till Glasgow och handlade sönder ;) paaradiiis! Vi åt även på Jamie olivers resturang :D jag åt en pasta bolognes. Torsdagen gjorde vi inte mycket. Fredag kommer jag tyvärr inte ihåg.. Lördagen var vi mest hemma, men min farbrors fru, jag och mariolas (min farbrors fru) systerson koba åkte till argos och jag köpte lite mobil saker. Söndagen åkte vi ju hem! :D snart somnar nog vi ( min iPhone och jag ;) ) så jag ska nog gå nu. Har föresten lärt mig lite polska ord, vet inte om jag jan stava dom men aa. Xoxo Mema = tomt Cheday = sätt dig Hosch = kom Nie =nej Tak = ja Cava = kaffe <3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback