Lilljön med klassen<33

Idag har klassen varit och haft det chilligast i lillsjön! Vi började dagen i klassrummet sedan bar vi oss av till lillsjön för lite aktiviteter, faktist kul! Sedan fick vi pannkakor med sylt och såklart är man skillad och tappar pannkakan i sylten! Woho, nej men sen fick vi bada och det var fett niiice!

Sen drog jag och Ida hem och hämtade busskort och lämnade cykeln sen gick vi till bussen till skogslotten. Då träffade jag maya och Ida jobbade så Maya och jag hade bäst! Vi red ponnyridning, barbacka, tipspromenad med häst och häst och vagn.

Vi gick upp till lekparken och till geten tolvis och vi retade han lite, så vart han as förbannad och typ kröp nästan ut han låg på staketet?

Sen stack vi hem och jag lovade ER bilder från lillsjön, men det blir inte så många för min mobil dampar när man ska lägga upp kort. Så det blir fler inägg med bilder Aja /oxox Ebba <3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback