Skolavslutning.. avklarad :D

Tja på er. Igår va de världens bästa dag! Först samlades alla i klassrummet, sen gick vi till röda husets skolgård. Sen sjöng alla osv, Sen drog jag och pappa och lucas till smultron stället! , och sen efter de så drog jag hem till maya, och då va hennes lossas syrra saga där, så alla drog ner och badade, jag, maya, maya mamma, hennes mamma, och massa mer, sen så drog vi ner och badade 3 gånger till ;) , näst sista gången ägde. HAHAHAHHA
För då följde mayas lossas syrra emma ner, och hon hade fortförande skol avslutnings klänningen, så de va bara jag som ville bada, och så ramlade emma i, ( med klänningen på sig ) sen maya, HAHAHAH, sen jag med handuken runt om mig, sen drog vi hem till maya och åt massa godis, och såg på film, sen sov jag över där, JAG ÄLSKAR ER, MAYA EMMA OCH SAGA! <333333333 massa kärlek till er. / Puss alva :D


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback