Underbaar

Hej friends!
Min dag har varit toppen idag, först hade vi skola såklart, vi började med göra klart lite matte och engelska osv, och vi hade matte sen och efter det hade musik eftersom vi ska sjunga på skolavslutningen.

Sedan drog jag Alva,Anton och Olle hem till Olle och tittade på film och hade fett chill. Sen gick Alva och jag hem till henne och sen kom hennes syrra och brorsa. Köpte föresten en cykel igår, jätte fin osv, men när man skulle cykla till skolan så går tramppedalen dän. Askul såklart.


Mitt humör är på topp med tanke med att vi ska bada och ha Nice på skolan i imorgon, sen ska jag och Ida åka buss till skogslotten och så ska jag ha avslutning plus att det bara är två dagar kvar till skolavslutning!

Det vart inte så långt men aa det får duga mina vänner puss<3 / oxox ebba



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback