Frågestund - svaaaaaaren :D

vad är eran favvo film ?
Min är nog titanic den är så braaaaaaa
och alvas vet inte jag men jag kan fråga henne i skolan så uppdaterar jag inlägget

hur många bloggar har ni haft?
Jag har haft 2 bloggar tidigare
och alva 1 tror jag

är ni singlar?
Ja, hundra procent påda två :)

vad är eran favvo kändis?????
Min e Ulrik tror jag.
Alvas har jag noll koll på

vem är ni kära i?
Jag är inte kär i någon
men jag kan inte svara på alvas det kanske hon tycker är personligt men jag kan säga att hon är kär ;)

är ni bästisar????? ;)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

HEJ, jag heter klara och är 10år jag bor i Stocholm
och jag undrar om ni vill komma över på en kopp te
hos mig klockan 11 imorgon... men min fråga är om ni gillar te???
Såklart vi kommer?! ja vi gillar te.
när fyller ni år?
Jag fyller 4 augusti
och alva 21 maj tror jag

vad är eran favvo djur ;)
min är... kanin
alva vet jag inte

vilken är er favorit färg?
Min är blå
och alvas grön :D

vad tkr ni om melodifestivalen?
det suger! asså det är bra men endel låtar, hahahha vill bara ställa sig upp och krascha tven

vad är eran favorit mat? <3
Min är plankstek och kyckling faitas<3
alvas vet inte jag ;)

vilken skola går ni på ?
På Åbymoskolan

har ni husdjur?
Alva har katter och jag en kanin <3
vilka älskar ni?
AHHAHAHA vilken fråga, men vi älskar våra familjer och vänner <33

hur konstiga är ni på en skala från 1-10?
1000000000

Hur mycket gillar ni varandra?,
jätte mycket <3


Postat av: elin

Hej jag undrar om vad ni håller på med på fritiden skulle gärna att tipsa om min blogg

www.loveelins.blogg.se

2012-03-04 @ 20:41:01
URL: http://loveelins.blogg.se/
Postat av: Casper

ahopp jag trode att jag var din bästa vän men men ;)

2012-03-06 @ 21:11:03
Postat av: fjortisen

Asso hej daa... omg så jävla skönt...men ehh jag undrar...glömmde bort det moste fortsätta..

omg gud det ahh ohh uhh gud... min kille äger på att... omg fortsätt det är skit skönt omg uhh ahh det känns så jävla bra!!

2012-03-13 @ 14:08:05

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback