Gästbloggar som bara den... wihooo...

Laak sho bror ;).. Jag heter Felicia Andersson och är 11 år snart 12.. Jag och ebba hade inte så mycket för oss så vi bestämde oss för att gästblogga hos varandra!
Idag har jag bara gått i skolan, inget ovanligt eller så.. förrutom att jag slutade halv 1 idag.. :).
Så jag har inte så mycket att säga om det. Tänkte istället berätta lite om mig! Jag kommer ifrån Norrköping och har bott där i stort sätt hela mitt liv.. Jag har skilda föräldrar så jag har bott hos mamma. Pappa bor i Skåne och just nu bor jag där! Jag har gjort min blogg för att skriva om hur jag har det i Skåne hos pappa!. Det var inte så länge sedan jag flyttade ner hit, det var väll för 2 veckor sedan ungefär!
Och eftersom jag gästbloggar på Ebbas blogg kan jag ju passa på och säga att vi blev kompisar genom skolan. Och att vi har dom allra sjukaste minnena tillsammans!
Klicka här så kommer ni till min blogg, och nej jag har inte uppdaterat den på ett tag. Men jag har inte orkat och inte haft tid.. Men jag tänkte att jag inte behövde blogga hela tiden.. utan mest när det händer saker! Annars har jag inte så mycket att skriva om. Kanske inte behöver ha med sånnadär onödiga tråkiga inlägg där det står: Hej idag gjorde jag en macka och gick till skolan, sen gick jag hem.. Nae men ni fattar!
Nu tänkte jag bara avsluta med en liten bild på mig själv! Pusshej!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback